حمل اثاثیه در تهران

اسباب کشی و حمل اثاثیه در کلیه مناطق تهران

حمل اثاثیه در تهران

اسباب کشی و حمل اثاثیه در کلیه مناطق تهران

اتوبار نارمک

باربری و اتوبار نارمک
باربری و اتوبار نارمک با ماشینها و وسایل حمل و نقل مناسب همراه با کارگران ورزیده آماده ارائه هرگونه خدمات باربری بصورت شبانه روزی و 24 ساعته در کوتاهترین زمان ممکن در منطقه نارمک می‌ باشد.
  
باربری و اتوبار نارمک آماده ارائه خدمات اسباب کشی و باربری به شما شهروندان منطقه نارمک می باشد.باربری و اتوبار نارمک سعی در ارائه خدمات با کیفیت و قیمت مناسب جهت اسباب کشی به شما مشتریان محترم دارد.  باربری و اتوبار نارمک از متدها و روش های روز اروپا در زمینه بسته بندی استفاده می شود.

شماره تماس های باربری و اتوبار نارمک :
021-88557812
مدیریت (الهی) : 7990697-0912
انتقادات و پیشنهادات : 9218769-0919
انجام اثاث کشی و بسته بندی در منطقه نارمک
خدمات باربری و اتوبار نارمک
دارای بسته‌های مخصوص حمل رختخواب و کارتن حمل لباس جهت کم‌ کردن حجم لباس
دارای بسته بندی حرفه ای به سبک کشورهای اروپایی ( استرج رپ ، بابل رپ ) و با استفاده از کارتن‌های حجیم و محکم بصورت تضمینی
باربری و اتوبار نارمک دارای بیمه‌ی کالا
جابجایی کالا بصورت صادراتی ، وارداتی و ترانزیت کالا
باربری نارمک دارای کادری حرفه ای درجهت بسته بندی و جابجایی کالا
باربری و اتوبار نارمک خدمات خود را بصورت شبانه‌روزی ارائه می نماید.
آشنایی با منطقه نارمک تهران :
 نارمک نام محله‌ای واقع در شمال شرق تهران است. در گذشته دهی در ۹ کیلومتری جنوب شرقی تجریش و ۵ کیلومتری راه شوسهٔ دماوند به تهران بوده است.
محله نارمک تهران که به محله صد میدان معروف است ، دارای ۷/۱۲ کیلومتر مربع مساحت و سه ناحیه شهری است. ۸۹ هزار و ۱۰۳ خانوار با ۳۳۶ هزار و ۷۷۲ نفر جمعیت دارد. این منطقه یکی از قدیمی‌ترین مناطق تهران است که در قدیم ، نام آن ده نارمک بوده است ، یکی از مناطق خوش آب و هوا و سردسیری تهران به شمار می‌رود. این محله که در ضلع شمالی محله تهران‌نو و ضلع جنوبی محله شمیران نو واقع شده ، به همراه محله تهرانپارس در دههٔ ۲۰ توسط فرانسوی‌ها ساخته شد.

این محله دارای ۱۰۰ میدان سرسبز می‌باشد و میدان نبوت (هفت حوض سابق) در نارمک حالت مرکزی و تجاری دارد و از شمال و جنوب به سی‌متری نارمک (خیابان آیت) و از شرق به غرب به خیابان گلبرگ متصل می‌شود. این محله دارای مسجدهای بسیار است که یکی از مساجد معروف مسجد جامع نارمک در خیابان سمنگان است. نارمک از شمال به خیابان فرجام از غرب به بزرگراه امام علی (ع) و از شرق به بزرگراه شهید باقری و از جنوب به خیابان دماوند تهران‌نو و خیابان نظام‌آباد متصل می‌گردد. خیابان‌های مهم آن آیت، شهید ثانی (۴۶متری نارمک) ، هنگام ، رسالت ، سامان ، سمنگان ، دردشت ، فرجام و مدائن و چمن و مهر و مرجان و شیرمرد و ... است.

میدان‌های مهم نارمک عبارتند از میدان نبوت ، هلال احمر ، ۵۱، ۷۳، ۱۶ و ۱۰۰

این محله در سال ۱۳۳۰ شمسی برای سکونت فرهنگیان آموزش و پرورش ساخته شد.